2012-01-30

Kronprinsesse negle

Åh, jeg elsker at bruge neglelak, samt at passe og pleje mine negle, så de bliver lange og stærke - Det er nok min mest pigede side ;D
Jeg skaber neglekunst og elsker at se, hvilke ideer andre folk kan komme op med - Jeg må dog sige, at jeg er noget af en amatør.
Når, men jeg synes, at jeg skulle lave nogle mega tøseagtige negle, så kom op med et prinsesse tema i mit hoved, self var det pænere i mit hoved, men sådan er det jo gerne x'D
Jeg tænkte på at lave et korset, som skulle have et diadem på toppen - Mere prinsesse kan det ikke blive.

Dette er det færdige resultat af mine "Kronprinsesse" negle :3

Et mere close-up, denne gang med blitz så de bedre kan ses.
Desværre gik det lidt galt for båndene der skulle laves.


Dette er så de forskellige materialer, jeg brugte. En Depend Artline i sølv, Depend top coat, Maybelline Colo Rama, en glimmer neglelak fra min veninde Sarah, to Deco nail polisher i sort og hvid, samt nogle små rhinesten.

Da jeg er en kunstner, kan disse negle selvfølgelig også findes inde på min dA account~!

En lille god fact, jeg synes i andre skal have del i: Vidste du, at du kan holde dine negle nede i olivenolie i 10 min., så bliver dine negle mere glansfulde og sunde :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar