2012-02-10

Gosh - Wild Lilac 571


Billedet er taget i dagslys, så sådan ser farven ud til hverdag.

Her er billedet taget med blitz om aftenen, derfor det gullige lys.

Jeg MÅ sige, at Wild Lilac 571 er vildt lækker at kigge på! Jeg kan bare ikke lade være med at beundrer den, det er sådan en utrolig dejlig farve at have på neglene ;D
Gosh har virkelig gjort et indtryk på mig med deres "creamy" neglelakserie, hvilket nok også er derfor jeg købte fire af dem ^^
På billederne har jeg kun et lag på af farven, hvilket (Ifølge mig selv) kan ses ret tydeligt. Jeg vil anbefale, at man bruger to lag, for så er det perfekt dækket ;D
Grunden til at jeg selv kun har et lag på, er fordi jeg vil bruge den som bundfarve i mit næste neglelak design som udkommer her på bloggen den 14 februar~!
Wild Lilac tørrer hurtigt, ligesom jeg havde forventet af Gosh's neglelak skulle. Man skal ikke sidde i hundred år og vente på at neglelakken er tør, så man kan komme videre i livet xD

Dette billede er taget om aftenen uden blitz :U

Wild Lilac 571 har basically den samme farve som mine nye
Chloe Jeans fra Gina Tricot!

Jeg er virkelig tilfreds med mit køb af Wild Lilac, så hvis man er til lilla og flotte "creamy" farver, burde man virkelig tage et kig på den her neglelak :D

En lille fact til folket: Vidste du, at hvis ens negl er ved at knække ude i kanten, kan man bruge en teposes tynde filter til at støtte neglen? Man bruger bare ens normale neglelak bund, putter teposen på det flækkede stykke, også bruger man den flotte neglelak, man skal have på, så venter du til at neglen er vokset pænt ud igen, også kan man klippe det "halv knækkede" stykke af ;D

1 kommentar:

  1. Det er det bedste ud af de tre xD så find et nyt navn ja

    SvarSlet