2012-02-15

My purple Valentine~

Glædelig sen Valentines dag! :D

Godt nok bliver Valentine ikke rigtig holdt her i lille Danmark, men det forhindrer ikke mig i at sige glædelig-en-dag-forsent-Valentines-dag :D
Og med et glædeligt Valentine, har jeg skabt et ret så utraditionelt Valentines negledesign! Det er ikke lyserødt eller rødt, main farverne er nemlig lilla! Jeg tænkte det her nemme design op, da jeg havde brugt min Wild Lilac fra Gosh, hvilket er blevet min bund farve i dette design. Jeg må dog allerede sige nu, at jeg synes designet ikke er ligeså flot, som det var i mit hoved, men det kan jo ske nogen gange x'D

Her er designet med blitz.

Uden blitz, dog lidt langt væk fra en lampe.

Uden blitz, rykket helt op under en lampe næsten xD

De andre farver jeg har brugt til designet er Plum fra H&M, en topcoat fra Depend, hvid & sort fra deco nails. Det er en gennemsigtig neglelak, der er blevet brugt til at lave en streg imellem de tog farver, også er der blevet hældt hvid glimmer på.

Lille fact til negle fans: Vidste du, at man kan "blende" to neglelakke sammen ved hjælp af en gennemsigtig topcoat? Du lægger et lag af din bundfarve, og når det er blevet tørret lægger du den anden farve halvt op ad neglen, i stedet for at duppe den på med en svamp, bruger du en topcoat til at blende den ind i bundfarven (Det skal dog gøres når den oven på ikke er tør endnu), og du får en rigtig flot blending i forhold til med en svamp ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar