2012-02-23

Venus Versus Virus - Sigils

Venus Versus Virus er simpelthen en af mine yndlingsmanga'er og anime'er, derfor har jeg selvfølgelig også skoleuniformen som Cosplay fra Sumire Takahanas skole (Sumire-chan er den ene hovedperson i den serie).
Da jeg så skulle til den velkendte Japanske Event her i Danmark (J-popcon), valgte jeg at skabe et negledesign som matchede min obssesion med Venus Vs. Virus!
Jeg mener selv, at det er et af mine bedste designs nogensinde, mest fordi det er elegant og simpelt, samt det relatere til min hobby og en af mine yndlingsmanga'er :D
Så derfor ville jeg gerne dele min kunst med jer!
Negledesignet hedder: Venus Versus Virus - Sigils.

Billedet kan også findes her.

Set mere fra oven, så man kan se tommelfingerneglen bedre :3

Der er blevet brugt en fransk manicure lyserød som bund, en sort fra depend til tegnene og derefter en ganske almindelig topcoat til fransk manicure også (I ved, sådan et sæt man får med sig xD).

På selve tommelfingerneglen er der et mærke som findes på den butik, som en af hovedpersonerne ejer, ved navn Venus Vanguard - Tegnet symbolisere derfor butikken, som er en vigtig del af manga'en :D
Fra pegefingerneglen og til lillefingerneglen er der de fire forskellige måder Sumire-chans ene Sigil kan forandre sig til og på neglene går det i rækkefølgen: Vind, jord, ild og vand.
Tegnet for Venus Vanguard var helt klart det sværeste at lave, men jeg blev ret glad for det i sidste ende :D

Jeg håber at i vil skrive en kommentar til, hvad i synes om mit manga neglekunst, og om jeg skulle lave nogle flere? xD

Negle fact: Vidste du, at dine negle har nemmere ved at knække senere hen, hvis man klipper dem med en negleklipper?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar