2012-03-09

H&M - Cracked Silver

Sådan ser det ud i dagslys :D

Her er der zoomed ind, så det er nemmere at se effekten.

Der var nogen som spurgte, om jeg ikke kunne prøve Cracked Silver fra H&M, så her er den folkens! ;D
Altså nu er dette den første Cracked Nail Polish, jeg prøver, så har faktisk ikke noget at samligne den med, men jeg kan fortælle, hvad jeg synes om resultatet. Til jer der ikke helt ved hvad en Cracked Nail Polish er, så er det en neglelak som skaber en krakeler effekt. 
Personligt synes jeg ikke det gik så godt, eftersom børsten var frygtelig! Den var helt hård og stiv, som en tandstik og det var rigtig svært at påfører nok neglelak på neglen, fordi det var sådan en åndssvag børste, hvis man skulle have nok på, måtte man nærmest bruge børsten som en skovl (xD).
Grunden til at det er et problem, er at man ødelægger effekten, hvis man putter flere lag på, så når børsten skaber sig, bliver det lidt svært i længden - ergo skal kun 1 lag på.
Men ellers giver det et meget godt resultat, det er en flot sølv, der skinner meget og er nem at lægge mærke til. Jeg har haft den på hele dagen og intet skræller af endnu, og der er altså ingen topcoat på, eftersom det ikke behøves.
Den tørrede hurtigt, og man kunne ikke ridse i den eller noget, så det var ret dejligt :D
Den lugter på ingen måde slemt, men selvom den ikke har så kraftig en lugt, er den der meget længe, og det kan godt irritere lidt til sidst.
Den er købt i H&M til 30 kr. og der er 7 ml. i.

En hånd fact til folket: Hvis din ring giver din hud misfarvning, kan du fjerne det ved at gnide en overskåren citron på. (Jeg elsker sådan nogle underholdende facts xD)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar