2012-03-08

Maybelline Colo Rama - Dark Chocolate 23

Min midterfingers negl flækkede ned til bunde,
så i skal ikke tage jer af, at den er kortere end de andre x'D

Dette billede er så taget lidt tættere på.

Jeg undrer mig over, hvorfor de kalder den Dark Chocolate 23, eftersom den er mere sort end mørkebrun, det er meget svært at se, at den skulle være mørkebrun, i såfald er det i hvert fald en 85% mørk chokolade, hvis ikke mørkere xD
Jeg fik dog at vide, af en fra min klasse, at rigtig mørk chokolade er sort, så det må vel være derfor de har døbt denne sorte farve det?

Selve neglelakken er utrolig vandet, så selvom der er ret meget på neglen i første runde, bliver det stadig ret gennemsigtig - Dog når den tørrer helt, er den ikke ligeså gennemsigtig som i starten, men det er nok også mest fordi det er en mørk farve, det ved jeg dog ikke om er derfor, da jeg ikk har prøvet nogle af de lyse farver endnu.
Man behøver kun to lag, så har den dækket alt, og det er tiltrods for vandetheden. Det kan selvfølgelig også mest være, fordi jeg tilføjer ret meget neglelak af gangen, jeg er ikke til særlig tynde lag.
Jeg må sige at børsten er ret så dejlig, den følger neglens form godt, og er ret blød, det går helt smooth at bruge den.
Den giver et flot finish, da neglelakken er virkelig flot blank, så ingen topcoat er nødvendig, i hvert fald ikke, hvis det handler om "the shiny effect" ;D
Den tørre lidt langsomt i forhold til Gosh faktisk. Jeg må også lige sige, at jeg var ude i verden med i dag, og den fik hurtigt ridser, mærker og skrællede lidt af, så det er ret trist.
Jeg synes, neglelakken har en ret kraftig lugt, lige når man åbner den, men man vender sig ellers hurtigt til det.

Jeg har købt den i Netto for 25 kr. og der er 7,5 ml. i, desværre er den ikke så in den farve mere, så jeg har kunnet fundet den her side, hvor den kan købes, men jeg ved tilgengæld ikke, hvor sikker den side så er.

Negle fact: Vidste du, at de hvide pletter der opstår på neglen, betyder at du har slået den? I okkultismens håndaflæsning betyder det derimod, at du har stress inde for et bestemt område af dit liv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar