2012-03-25

Techno/Miku inspireret negle

Her er negle designet.

Zoom'et mere ind.

Jeg har brugt Blue Ballon 605 fra Gosh som bund til dette design. Der er derefter blevet brugt Magic Star 562 fra Gosh og en sort fra Deco Nails, den grå er en Maybelline 57. Så er der brugt en topcoat fra Depend.

Selve designet er oprindeligt blevet inspireret af Miku Hatsune, men den blå farver er alt for blå, til at kunne være hendes farve. Men selve pegefingeren og ringfingerens design er blevet inspireret af hendes bluse. Jeg tog ideen fra hendes slips med de to sorte streger på (clips?) og bunden af blusen som jo er grå med blå i kanten (Kan self ses på nederstående billede xD). 

Miku Hatsune - en figur på et syntecize program.

De andre negle (Dvs. tommelfingeren, langefingeren og lillefingeren) fik glimmer på sig, og så gav jeg dem noget kaldet en indramning. Hvilket er blevet ret populært inde for neglekunst for tiden (I hvert fald mange af de "kendte" inde for genren jeg kender, skaber det design). Indramningen skaber også en vildt lækker effekt, det kan anbefales! Det er nemt, hurtigt og mega nice ;D

Designet er dog også ret techno inspireret, også mest fordi Miku Hatsune er et teknisk program.

Negle fact: Acetone kan bruges som neglelakfjerner, det eneste minus er at den udtørre huden og neglens naturlige fugt.

2 kommentarer:

  1. Det er ... undskyld.. ikke alt for pænt <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Yeah, men hva fa'en kan man gøre - det kan jo ikke blive perfekt altid, vel? xD
      Det failede meget med indramingen da der var luftbobler i min neglelak pen - jeg skulle have brugt den tynde pensel, men man kan jo alitd være bagklog ^^'

      Slet