2012-04-27

Elegant galla i blå~

Nu skal jeg jo til galla i morgen aften, og jeg tilbød nogen fra min klasse, om jeg skulle fikse deres negle til den "store" event.
Det ville de meget gerne have, og det første design til Jennifers negle var inspireret fra en Youtube video med nail art, som vi fandt, hvilket var med nogle blomster på.
Det er simpelt, elegant, og passer perfekt til hendes kjole som er blå og sort. Der er to store blomster i designet og et elegant look der kan komplimentere på resten.

Jennifers fine små negle - De var okay nemme at arbejde med.

Et zoom på blomsten og det simple design der komplimentere.

Zoom på tommelfingeren med en blomst også.

Først og fremmest er jeg rigtig dårlig til ikke at ramme huden, og dette er lavet lige efter, men Jenny skal i bad inden galla, så det på huden kommer jo af med det vums ;D
Tihi, jeg blev faktisk ret stolt af at have skabt dette design. Det skinner og er virkelig pænt. Der er blevet brugt en fransk manicure hvid, til at skabe manicuren. Derefter er der brugt Gosh's Blue Monday 547 til blomsten (Som er Katrines forresten ;D), Blue Balloon 605 til midten af blomsten og til sidst Magic Star 562 til at putte oven på Blue Balloon. Til den sorte outliner og prikker er der blevet brugt en sort fra Deco Nails. Og til sidst en top- og bottomcoat som finish ;D

Det glæder mig, at Jenny rigtig godt kunne lide det, og jeg er sikker på, det kommer til at se super lækkert ud til hendes kjole i morgen! Og tihi, hun holder min Oppo mobil xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar