2012-04-13

E.l.f - Chocolate

I naturligt lys.

I lidt mørkere lys.

Tættere på med blitz.

Zoom, med glans på grund af blitz og vindue >.<

Det er sådan en lækker farver! Virkelig chokolade! Hvis man skal have en brun neglelak, skal dette helt klart være valget. Den er utrolig flot, og den ser vildt godt ud til mælkechokolade faktisk xD
Farven bliver også ved med at overraske, for den skifter i brun når man er i sollys, lampe lys, overskyet, indenfor osv. det er faktisk ret nice! Nogen gange ser den mørkere ud end den er, og andre gange ser den lysere ud.

Et minus ved denne neglelak er, at den bliver ridset så utrolig hurtigt, at man bliver lidt ked af det. Billederne jeg har taget er efter en halv dag, og der kan man godt se, hvordan neglelakken er blevet beskadiget. Man skal bruge en topcoat hvis man vil undgå det problem, så tager det i hvert fald lidt længere tid.

Børsten var tilgengæld dejlig, den har været en af de bedste jeg har prøvet, hvor jeg næsten ikke ramte min hud (Jeg har så utrolig mærkelige negle, at hvis jeg skal farve ude i kanten også, kan jeg ikke undgå at ramme min hud, ellers er der en lille stribe, hvor der mangler neglelak -.-' ... Det er kun tommelfingeren og pegefingeren der ikke gør det o_O). Børsten var lidt mere over i den hårde afdeling end den bløde.

Lugten var langt fra slem, så det blev man ikke generet af. Neglelakken tørrer lidt langsomt, for det er nemt at skabe mærker i den noget tid efter. Det er dog stadig ikke særlig lang tid det tager.

Selve neglelakken er fra E.l.f og hedder Chocolate, hvis nogen ikke skulle have opfanget det ;D
Den koster 13 kr. (Altså uden fragt), så til den pris, kan neglelakken helt klart betale sig! Der står også på pakken, at selve neglelakken indeholder vitamin E.

Negle fact til en nysgerrig: Vidste du, at du aldrig må klippe dine neglebånd, da de ikke vokser ud igen? Og grunden til at de er der, er fordi de hjælper med at forhindre bakterier i at gå ind i huden.

2 kommentarer:

  1. Jeg er på grundforløb som kosmetiker, og kunne ikke lade hver med at falde over din lille ''fact'' om at neglebånd ikke må klippes. Neglebåndet må gerne klippes, det skal bare ikke klippes så det blødere og det grorer ud igen, eller ville der jo ikke være nogle ide i, at man skal gå og skubbe det op, så tit man nu kan :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, tak for det :u
      Jeg undrer mig bare lidt over, hvorfor det så stod i min kosmetik bog, men det må vel være fordi den er gammel? ^^'

      Slet