2012-04-29

Galla i blomsters flor

Nu var det jo galla tid i går, og som jeg skrev sidst, havde jeg jo lavet negle på tre af mine klassekammerater, hvoraf det første var dette her. Det andet jeg fik skabt af design, har jeg ikke nogen billeder af. Men jeg kan fortælle, at det var en simpel sort, hvor en mørkeblå var blendet op i.
Men så kommer disse negle! Temaet var en form for blomster, da Sofies sko var hvide med blomster på. Det vil sige, at hun havde en sort kjole på, hvide sko med blomster og nogle negle der passede til skoene ;D

De første fire negle.

Tommelfinger neglen.

Som i kan se, blev det en masse forskellige farver og slags blomster - ligesom hendes sko.
I skal forresten ikke tage jer af det hvide rundt om, da billedet blev taget lige efter vi var færdige med neglene - og det kan et bad jo sagtens hurtigt fjerne ;D
Jeg kan ikke helt huske farverne, men til det grønne er der blevet brugt Gosh's Yellow Doll og Silky Mint, den lyseblå farve er Maybelline Colo Rama Party Blue 96, den røde er fra Deco Nails og den gule er stadig Gosh's Yellow Doll. Og de resterende farver kan jeg ikke lige huske.

Jeg synes selv de blev ret flotte, og jeg håber at Sofie også godt kunne lide dem :D
Jeg fik i hvert fald at vide til festen af en jeg kender, at hun synes det så virkelig smart ud, at hun havde negle der matchede til skoene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar