2012-04-30

Galla - Say hi to the stripes

Nu er jeg så kommet til mine negle fra Galla. Og til  jeres information bliver kjolen vist i den kommende uge, så i kan se, hvordan det matcher ;D

Designet.

Designet med bedre lys.

Zoom på neglene.

Jeg har valgt et enkelt og elegant look, som ikke stjæler hele billedet fra kjolen, men komplimentere den. Jeg valgte at lave sorte striber, da jeg mente det ville se ret cool ud, og det synes jeg selv det gør.
Det er også deraf navnet til designet kommer fra; "Say hi to the stripes", for det er ligesom om de er gemt omme bag det lyserøde, som så bliver trukket fra.

Jeg blev rigtige glade for neglene, specielt fordi diamanterne faktisk holder - de falder ikke af. Og de virker eksklusive uden at være overdrevede. Jeg kan helt klart anbefale disse negle - man kan lave dem med alle farver i stedet for det lyserøde.

De først fire "farver" der er blevet brugt.

De to sidste og diamanterne der er brugt.

Jeg har brugt (Som kan ses på første billede, fra venstre til højre) en barrierebase fra Mavala, en manicure lyserød kaldet French Pink (Det eneste den gør, er at gøre neglen lyser, hvilket man kun kan se under de sorte striber). Så er der brugt Gosh's Bubble Gum 598, som forresten ser lidt mørkere ud på neglene end i flasken. Så er der en topcoat fra Depend, men den er selvfølgelig brugt helt til sidst.
På næste billede fra venstre til højre er der en sort med glimmer i, som er fra Deco Nails. Den hvide er også med glimmer og er fra Deco Nails. De diamanter jeg har brugt ses i baggrunden, jeg har så brugt dem i sølv.

Negle fact: Vidste du, at du kan gøre dine negle hvidere ved hjælp af en tandpasta, som er meningen skal gøre tænderne hvidere? Du skal bare skrubbe!

2 kommentarer:

  1. Hey, jeg tænkte på om du havde lyst til at lave nogen/en negle tutorial til Lolita magasinet Starlight? Du lader til at have ret godt styr på negletingene :) Hvis ja så kontakt mig endelig på Kristine_Hoejen@hotmail.com!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh gud! Bliver jeg virkelig spurgt om det her?! Det vil jeg utrolig gerne! Tænk at jeg kan komme med i Starlight Magazine (Eller mine negle kan ;D), jeg sender dig en mail med det samme! :D

      Slet