2012-04-03

Hot Makeup - Wild Thing

Billede af farven.

Et close-up.

Argh, den ville bare ikke tørre! Jeg faldt i søvn til en film mens neglelakken skulle tørre, og jeg kan huske, jeg stadig var bevidst til stede, for blev ved med at huske på, at jeg skulle passe på neglelakken!
Men yeah, den tørrer langsomt, også selvom man har okay tynde lag på. Den kan stadig hurtigt blive tværret ud osv.

Det er dog en mega sej gul, jeg kan sørme godt forstå hvorfor den hedder Wild Thing. Den er rigtig sommerlig, og jeg bliver glad af at se på den. Jeg bliver dog mindre glad, når den suger gløden ud af min hud og gør den utrolig bleg. Jeg har derfor fået konkluderet af denne flotte farve, at jeg ikke kan gå i gul. Åh, suk, men måske kan i andre vel det?
Den har en lidt lignende gule farve som en Nettopose, selvom den her er meget pænere og skinner flotter end en latterlig plastikpose ;D

Penslen er lækker, den er ikke for blød eller for hård, og den er virkelig god til at følge neglen. Det er et kæmpe plus!
Farven dækker ikke så godt, jeg måtte op på hele tre lag. Og man kan stadig se lidt igennem den.

Den lugter ikke slemt overhovedet. Det eneste problem med lugten er, at det bliver i neglelakken når den er på neglene, og det er utrolig irriterende når man strejfer ansigtet bagefter. Det har jeg ikke oplevet med nogen anden neglelak før. Men det er selvfølgelig ikke noget en håndcreme med duft ikke kan gøre noget ved ^^

Alt i alt er det en meget god neglelak, når man tænker på, at den har kostet 10 kr. i Netto :D
Der er faktisk også hele 10 ml. i!

Negle fact til folket: Vidste du, at når en neglelak tørre utrolig langsomt, så er den af dårlig kvalitet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar