2012-04-23

Kage negle - Mums!

Et lidt sløret billede.

Et ikke ligeså sløret billede.

Close-up! :D

Jeg fik lige en ide, jeg bare måtte udføre :D
Og den ide handlede om kage!
Okay, det er måske lidt svært at se, men det skal forstille sådan en form for konditorkage skåret over på midten, eller noget lignende.
Så den første bund er chokolade, efterfulgt af et lag marmelade, hvor der så er endu en form for chokolade lag. Derefter er der lyserød glasur, toppet med et jordbær~ (Det blå er bare baggrund xD)

Det er svært at se, hvis man ikke ved at det skal forstille en kage. Men nu ved jeg til en anden gang, at den blå baggrund i hvert fald ikke skal med, og at jeg burde putte noget grønt på jordbæret (Har aldrig spist sådan en kage, kun set den i manga'er eller sådan noget, og der er der altså intet grønt på jordbæret x'D).
Personligt synes jeg de blev ret så nuttede og okay lækre :D

De første fire farver der er blevet brugt.

De sidste tre farver der er brugt.

Øverste billede, venstre hen viser: Maybelline Colo Rama Party Blue 96, E.l.f's Chocolate og Smoky Brown, Gosh's Bubble Gum 598
Nederste billede, venstre hen: Depends Topcoat og Nail Deco's røde og gule.
Det er så de farver, der er blevet brugt til designet. Dette design tog lidt lang tid i forhold til nogen af de andre designs jeg har skabt.

Negle fact til en læser: Vidste du, at B2-vitamin er utrolig godt for neglene?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar