2012-04-20

Maybelline Colo Rama - Party Blue 96

Party Blue 96!

Lidt tættere på ;D

Close-up i stor stil.

Nu har jeg fået testet endnu en Colo Rama fra Maybelline, og den hedder Party Blue 96!

Navnet synes jeg er godt, for farver er virkelig festlig. Det er en bright lyseblå, og som andre af Colo Rama's serie så skinner den ekstremt (Du ved, sådan en ekstra shine effekt) ;D

Jeg må sige, at den tørrede lidt langsommere end forventet - Jeg syntes, jeg kunne lave mærker i den, vildt lang tid efter, og det irriterer jo kun.

Jeg prøvede at bruge et meget tyndt lag denne gang, da jeg lige har fundet ud af neglefacten i bunden selv. Det virker helt klart ikke for mig. Jeg skal proppe den tusind gange ned i flasken, at jeg bliver sindssyg af det! Jeg går tilbage til min gamle metode med at putte ret meget på, så jeg er fri for at skal dyppe den hele tiden. Jeg behøver alligevel ikke at den holder i længere tid. Tsk!
Nårh, men selvom det var tynde lag, behøvede jeg kun 2 lag. Denne farve er ikke ligså vandet som nogen andre farver inde for samme mærke.

Jeg må sige, at i forhold til Colo Rama's Dark Chocolate 23, er børsten ikke ligeså god. Jeg følte, at den var meget mere stiv i det. Det generer ikke særlig meget, kun en smule.

Jeg synes overhovedet ikke lugten er slem, min mor sagde at den var kraftig (Jeg gætter på, jeg havde vænnet mig til den der xD).

Den er købt for 25 kr. i Netto, og der er 7,5 ml. i. De sælger den ikke mere i Netto, men jeg har dog fundet denne her side, hvor de sælger den. Jeg har aldrig købt noget fra den side, så kan ikke sige om den er sikker :U

Neglefact til folket: Vidste du, at jo tyndere lag neglelak du bruger, jo længere holder neglelakken?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar