2012-04-06

Påskekyllinger!

Påskekyllinger :D

Close-up!

GLÆDELIG PÅSKE! - Hvis det overhovedet er det man siger :U
Selvfølgelig har jeg fået skabt et påskemotiv på mine negle, og jeg valgte nogen søde små påskekyllinger! :D
Det er et utrolig nemt design, og det er klar på ikke engang ti minutter!
Jeg brugte selvfølgelig den gule farve fra Hot Makeup ved navn Wild Thing som bund, nu hvor det var den farve jeg viste frem sidst.
Som sagt er det et simpelt design, men skal bare huske på at gøre næbet en smule bøjet ved øjne, og lave det lidt hjerteformet for fødderne :D 


Neglelakkerne jeg brugte.

Så har jeg taget billede af de forskellige neglelakke jeg har brugt til designet. Og som jeg sagde tidligere har jeg brugt Wild Thing fra Hot Makeup til bund. Til næbet og fødderne har jeg brugt en orange fra Depend. Så har jeg brugt en sort og hvid til øjnene fra Nail Deco, og til sidst men ikke mindst, en top coat fra Depend.
Jeg brugte også en tandstik til at skabe motivet med den orange.

Jeg håber i har en god påske ligesom mig, og at i nyder påskedesignet her :D

Negle fact til de nysgerrige: Vidste du, at vitamin E er virkelig godt for vores negle? Og at neglelakkene fra E.L.F. indeholder dette?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar