2012-05-31

Nails Mop - Hvid 10

Et billede af begge mine hænders negle i hvid! xD

Nu har jeg fået testet en ny hvid neglelak den er fra Nails Mop og det eneste jeg kan se som skulle have noget med et navn at gøre er 10, så jeg kalder den Hvid 10, da den er hvid.. Haha..

Okay, jeg troede den ville tørre super langsomt, ligesom dem fra Hot Makeup, men det gik faktisk okay hurtigt. Jeg behøvede ikke at vente i timer, ligesom sidst. Yeah, okay, det tog nok omkring 40 min. for den hvide at tøre, og det er da stadig lang tid, for en neglelak.

Tilgengæld er den heller ikke super tynd, gudskelov! Så skal man ikke have fire lag på eller noget lignende for at den dækker (Neglelakken falder også hurtigt af, når der er fire lag på, så det er bare et no-go!), de opligatoriske to lag er helt perfekte.

Børsten var fin, den er ikke frygtelig eller noget, den er kun lidt stiv i det, men når den koster 20 kr. er det ikke noget, man ikke kan leve med ;D
Men er du gal, den lugtede slemt! Bah! Det var en af de neglelakke, hvor jeg faktisk lagde mærke til lugten, og at den generede mig i starten.

Så alt i alt, er den okay!

Den kan købes i Netto til kun 20 kr. så det er jo heller ikke ligefrem O.P.I kvalitet ;D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar