2012-06-19

The Bloody Rich Pirate

Jeg lovede jo i sidste måned, at vise den negletutorial som ikke ville komme med i det dejlige danske lolita blad, nemlig Starlight Magazin, men det viser sig, at de jo brugte begge negletutorials (Super lækkert! :D).
Derfor vil jeg egentlig bare vise negledesignene, da der jo var mangel på noget med negle i sidste måned ;D
Her er så det første negledesign, jeg vil vise:

Billedet er også brugt i Starlight~

Et close-up som er et bonus billede her ;D

Designet er kaldet "The Bloody Rich Pirate" og det er specielt kreeret til Starlight Magazin.
Temaet havde noget med vand, havet, Sailor Lolita og eventuelt Pirate Lolita at gøre.
Dette design blev kreeret med Pirate Lolita i tankerne.
Jeg ved godt nok ikke så meget om Pirate Lolita, men hvad har man ellers google og hellolace.net til? Jeg researchede simpelthen om stilen, og fandt at den godt nok for det meste var sort og havde kæder samt print såsom skattekister, dødningehoveder, skibe eller noget lignende med havet at gøre.

Jeg havde dog fra starten af valgt, at jeg ville bruge min røde neglelak fra Gosh (Lambada 60), da man i min verden som pirat kan have noget med rød at gøre.
Samt at mit mål var at skabe noget smart og alligevel nemt for folk, der er amatører inde for neglekunstens verden, at skabe. Mit mål var også at skabe et design som kunne bruges i mange farver, med prikker eller striber, uden noget i den retning, og at det slet ikke behøvede en diamant. Det skulle kunne varieres, men alligevel så folk stadig fik en masse forskellige ideer til designet, så det ville kunne passe bedst til deres Pirate Lolita tøj.

Jeg kan allerede fortælle nu, at designet også ville se fantastisk ud kun i sort, uden striber eller noget rød. Navnet til designet er mest skabt, fordi jeg ser en kvindelig pirat, med en masse skatte, og alligevel blodtørstig efter mere. Samt den røde farve gør designet lidt blodigt på et eller andet punkt ;D

Det var det første design, jeg sendte ind til Starlight, det næste optrapper i det næste indlæg, of course~!

Fact: Vil du også gerne have The Bloody Rich Pirate design på dine negle? Så se negletutorialen her, på side 48-49 ;D 

2 kommentarer: