2012-06-21

Gosh - Metallic Purple 568


I blitz!

I naturligt aftensol.

Og med solskin!

Et strøg og jeg var forelsket. Den her farve er utrolig flot!
Det er sådan en farve, at når man får den på, er man helt vild med den, og man behøver ikke lægge noget ovenpå, for den er absolut ikke kedelig! Der er virkelig meget spil i farven i sig selv.

Nu er det jo også på et punkt forståligt nok, da det jo er en Metallic farve.
Metallic Purple 568 er blevet en af mine yndlings Gosh neglelakke lige efter deres Green Hawaii 548, den farve kan også anbefales. ;D

Der er bare lige et minus ved denne farve, og det er at der kommer utrolig hurtig ridser i den, samt den falder hurtigt af. De tog nederste billeder er blevet taget en dag efter, og den er allerede slidt i bunden, og der er nogle hakker i.

Personligt gjorde farven min hud lidt mørkere, hvilket var virkelig lækkert! Men det er nok mere fordi farven komplimenterede min hud ^^

Den tørrede virkelig hurtigt, så jeg blev helt overrasket! Det var rigtig dejligt, ikke nok med farven er smuk, så tørrede den også ret så hurtigt :D
Tilgengæld lugtede den ikke særlig godt, den lugtede lidt værre end Gosh's andre neglelakke synes jeg, men man vender sig jo hurtigt til det.

Børsten var fin og generelt ligesom andre Goshs, mere blød end hård dog ;D

Neglefact: Vidste du, at den hvide blyant du som regel får med i et fransk manicuresæt er til undersiden af neglspidsen? (Jeg fik spørgsmålet af en jeg kender, om hvad den skulle bruges til, så jeg tænkte at der måske var andre, som ikke vidste det :D)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar