2012-06-12

Nyt fra tegne hjørnet xD

Tja, jeg synes lige i fortjener noget update fra mit lille rodede tegne hjørne! :D

Jeg har fået tilmeldt mig en konkurrence inde på en kunstner side kaldet "dA", i den helt korte version. Det er en mini konkurrence, da man skal tegne en chibi af en af hendes originale karaktere (I kort kaldes de OC's). Det er forresten Sakukko der afholder konkurrence, hun tegner virkelig dejligt, med en masse flæser, blonder, farver osv., så ville med glæde vinde en tegning af hende! :D
Det er en karakter ved navn Malina Rumera, som ser ud på det billede, jeg har tegnet self. Jeg har også tegnet tre af hendes andre originale karaktere i dukkeform, da Malina er en person der elsker teater, og udfører dem med dukker af Sakukkos forskellige OC's. Fra toppen af har jeg tegnet Cieoren, som er datter til de to andre dukker, nemlig Elissia (Exie) og Jestryn (Jest). Det var derfor jeg tegnede tre, så jeg kunne tegne hele familien ;D
Det var sidste dag i dag, at indsende tegningen, så jeg nåede det lige, phew ^^

Malina Rumera er © Sakukko, men tegning © mig.
Tegningen findes også her.

Jeg har brugt vandfarve og farveblyanter til at farve denne tegning, det var faktisk en af kravene, at den skulle være farvet, så sprang ud i noget nyt. Jeg forventer overhovedet ikke at vinde, så god er jeg overhovedet ikke, men jeg prøvede da en ny chibi tegnestil, og jeg synes den blev ret god :D
Hvad synes i?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar