2012-06-27

You got a glamorous star?

Smarte og elegante negle!

Et mere zoom billede, så al glitteret kan ses ;D

Helt zoom på de elegante party negle~

Så valgte jeg at bruge Gosh's Metallic Purple 568 som bund til dette graciøse design ;D
Nu skabte jeg det godt nok til normale hverdage, men det var mest, fordi jeg ville se hvordan rigtig glimmer virker på neglene. Det er virkelig festagtigt og super elegant, så det kan anbefales til fester ;D
Der er jo ikke så meget at sige, udover at det er lidt af en fransk manicure i lilla. 
Designet hedder "You got a glamorous star?" og er selvfølgelig skabt af mig. 
Det er enkelt, elegant og easy to do (Jeg kunne ikke dy mig at skrive de tre e'er) ;D Prikken over i'et er den sorte streg over glimmeren, uden den, ville stjernen ikke poppe ligeså meget frem.
Stjernerne falder tilgengæld af utrolig hurtigt, de holdt ikke engang to dage, derfor er det nok mere til fester ^^' Men glimmeren holder omkring to uger, men så er den også godt slidt i kanterne.
Tja, i ved vel alle sammen, hvordan man får glimmeren til at sidde, men nu siger jeg det bare alligevel. Først og fremmest skal man putte topcoat der, hvor glimmeren skal sidde. Så dypper du neglen i glimmer, børste resterne af med en pensel og putter en topcoat over glimmeren ;D

De forskellige materiale der er brugt.

Der er brugt Gosh's Metallic Purple 568, købt på tilbud inde i Esthetique. Derefter har jeg brugt ganske normal glimmer købt for 10 kr. i X-tra. Så brugte jeg den sorte fra Deco Nails, som er købt i Netto til ca. 20 kr. Så har jeg stjerner købt på tilbud i Fakta omkring nytår. Til sidst men ikke mindst en Rimmel Wear Max Topcoat (Min er mange år gammel, så ved ikke om de stadig sælger lige netop den xD).

Negle fact: Vidste du, at spise havtang er sundt for dine negle? xD (Selvfølgelig skal tangen være tilberedt som i sushi eller tangsalat.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar