2012-07-10

Beast B2st inspirerede negle!

Så er der et negledesign til alle K-pop fansene derude! ;D

Jeg har nemlig skabt et negledesign inspireret af det koreanske boyband Beast B2st~!
Beast B2st er helt klart mit yndlings K-pop boyband~ Jeg var helt vild med deres første sang og debut; Bad girl, den er simpelthen så god! Så selvfølgelig er nogle af neglene inspireret efter noget af det tøj de har på i den musikvideoen. Min yndlings person der indgår i bandet er Yang Yoseob, han er så kær!
Dette er også de sidste design jeg nåede at kreere inden mine negle knækkede, så der kommer ikke designs med lange negle indtil de self er vokset ud igen ;D

Et billede af alle neglene, taget om aften med blitz.

Et zoom på tommelfingeren.

Tommelfingerens design er kreeret med ideen om at være en idol, derfor lavede jeg en stjerne, da de jo er i rampelyset som stjerner :D Så tegnede jeg Beast B2st officielle tegn inde i midten af stjernen. Derefter er farverne sort og rød blevet valgt ud fra det nederstående billede:

Tøjet der inspirerede mig til designet på tommelfingeren
- i hvert fald farverne.

Her er pegefingeren!

Pegefingerens design er inspireret fra tøjet de har på en koncert plakat. Det er deres ærmer på tøjet, som inspirerede mig. Det er enkelt, men desværre er stregerne mere blå end grønne, som deres tøj normalt er, hvilket kan ses på understående billede:

Ærmerne inspirerede pegefingeren!

Et zoom af langefingeren.

Det er nok den eneste negl som ikke direkte er blevet inspireret af noget bestemt tøj. Jeg har set, at for det meste har de enten sort eller hvidt tøj på, så jeg valgt bare at bruge min glimmer sort og hvid for at give det et lille pift. Så er gulden valgt, mest fordi den er glitrende og fordi de kører meget i gul også. Så tænkte jeg, at guld ville være ret så smart til. Men hvis der skulle være et billede, som jeg blev inspireret af, så er det nok mest dette:

Farverne inspirerede min langefinger negls design.

Min ringfinger negls design, et lille zoom :D

Dette design er min personlige favorit! Jeg synes det er interessant med de palietter, jeg har valgt at bruge. Det giver det lige et ekstra pift. Desværre har jeg ikke et bedre billede af neglen, så i må leve med dette, som er lidt fra siden af. Jeg blev generelt inspireret af en jakke som Yang Yoseob (Den lyshårede fyr) har på i billedet nedenunder her. Som i kan se, er der nitter i kanten på jakke "flippen", så valgt at bruge palietter på neglen i stedet for.

Yang Yoseobs jakke inspirerede min ringfingeres negle design.

Zoom på lillefinger neglen!

Det er et enkelt design som er valgt på lillefinger neglen; sort og hvide tern. Det er inspireret fra Yang Yoseobs (Den lyshårede af dem) jakke, han har på i deres første sang 'Bad Girl'. Jeg synes det var smart at vælge ternene på lillefingeren, da det jo er den sværeste negl at lave noget på, i hvert fald for mig :'3 Tøjet jeg blev inspireret af, kan ses på følgende billede:

Det er jakken Yang Yoseob har på, som inspirerede mig.

Taget i normalt hverdags lys.

Taget i normalt hverdags lys.

Hold da op et langt indlæg dette er blevet til! Og det er ikke færdigt endnu, for jeg bliver da også nødt til at vise, hvilke materialer der er blevet brugt til disse negle! :D

De første fire farver.

Fra venstre mod højre har jeg brugt Maybelline Colo Rama - Dark Chocolate 23 (Købt i Netto på tilbud), Nail Deco's sorte og gennemsigtige (Også købt i Netto), samt Rimmels Wear Max topcoat (Fra Matas) og palietter fra Netto.

De næste fire farver.

De er alle fire købt i Netto og i mærket Nail Deco. Fra venstre mod højre ses en glimmer hvid, en helt hvid, en mørkeblå og en gul.

De sidste fem farver.

Der kan ses fra venstre mod højre; Wild Thing fra Hot Makeup, Gosh's Lambada 60, Nails Mop - Hvid 10, Technic Nr. 29104, Depend Art Liner i guld.

Negle fact: Vidste du, at hvis du filer for langt ned i siderne på din negl, knækker den nemmere? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar