2012-10-15

Fairy Dust

Jeg meldte mig til en konkurrence, som handlede om glimmer neglelakker, så jeg blev virkelig inspireret til at lave noget med feer på et negledesign. Jeg ved ikke hvorfor, men når jeg tænker glimmer, tænker jeg feer! xD

Så jeg tog min O.P.I - Meet Me on the Star Ferry frem og brugte den som bund, hvor jeg derefter brugte Gosh's Holographic Hero til at lave lidt sølv skin på neglene, så brugte jeg rigtig glimmer i hvid og Gosh's Magic Star. Åh, og så brugte jeg Andrea Fulertons Ruth 038 til at optegne feen på tommelfingeren med før jeg hældte glimmer over.

Alle neglene i sollys~

Zoom på tommelfingeren :3

Selve designet har jeg kaldt "Fairy Dust", mest på grund af alt glimmeren. Desværre gik det ikke så godt med at lave feen på tommelfingeren, men man kommer jo ikke langt, hvis man ikke eksperimentere med noget engang imellem, am I right? ;D

English summary: I had to make a manicure with some glimmer nail polishes, so I made a glimmer nail design. When I think glimmer, I think fairies, so I tried to make a fairy on the thumbnail. It didn't whent so well, but what the heck, if you don't try out new things, you can't accomplish anything :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar