2012-10-31

Halloween Jack-O-Lantern design~

Åh ja, så er det Halloween i dag!
Og som største delen af alle der går op i negle og neglekunst, har jeg selvfølgelig også lavet et design her til denne amerikanske højtid! ;D (Personligt fejrer jeg ikke selv Halloween)
Det er helt nostalgisk for mig! Da dette betyder, at det ca. er to år siden jeg startede med at kreere negledesigns~ Og det første jeg lavede var græskare! Så derfor er jeg glad for at kunne skabe nogle nye og endnu flottere græskar!

Med blitz~

Uden blitz :3

Designet hedder Jack-O-Lantern, eftersom der er lys i dem og så'n. De er faktisk virkelig nemme at lave :3

Der er blevet brugt Gosh's Mystery Night som bund, Depends 124 som græskarets grund farve, det vil sige orange. Til det grønne er der brugt Gosh's Forest Floor og den gule og sorte er fra Nail Deco. De lyse strejf på græskarene er den gule blandet med den orange. De mærke streger på græskarene er den orange blandet med den sorte. Så er der til sidst brugt en glimmer neglelak som topcoat der hedder Lustre fra Technic.

Jeg havde faktisk også sendt dette græskar design ind til en lokal konkurrence, hvor man kunne vinde gavekort til en god alternativ butik (Fatima), men desværre kom designet ikke på en af finalist pladserne, da dommerne bedst kunne lide ægte udskårede græskare :U
Men det ændrer jo ikke, at jeg kan dele designet med jer, vel guys?

English summary: So today it's Halloween! And of course I made a nail art design for this holiday! It's so nostalgic for me, because this means I've made nail art designs for two whole years~ The design is pumpkins, I also made this design for a danish contets, but it didn't made it for the finalist place, since the judges liked real pumpkins more D: But that doesn't mean I can't share it with you guys! I hope you like my "Jack-O-Lantern" designs!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar