2012-10-11

O.P.I. - Metallic 4 Life




Så har jeg endelig prøvet OPI's Metallic 4 Life! Den er super flot, og den er ligeså flot inden i flasken som uden på ;D
Det er en sort med sølvglimmer i! En vildt flot neglelak i sollys.
Jeg har tre lag på, da to giver den sorte et mere grå look, og det er ikke ligeså flot. Jeg ved ikke om, det var alt for lang tid siden, jeg sidst har lagt neglelak, men jeg syntes godt nok at den lugtede frygteligt x_x

Udover det, tørrer den sygt hurtigt, ligesom største delen (Hvis ikke alle) af OPI's lakker, det gør dem så endnu mere fantastiske end de er i forvejen :D

Personligt synes jeg altid, at OPI's lakker er alle pengene værd, når man betaler fuld pris (Self kan du finde mange af lakkerne billigere på internettet, så det er jo bare mere luksus ;D). Normalt er prisen 125 kr, hvis du opsøger dem i butikkerne.

English summary: Showing off OPI's nail polish Metallic 4 Life - it's a really pretty dark color with silver glitters in it! It's one of my fave polishes~

2 kommentarer:

  1. O.P.I er virkelig ikke slemt med hensyn til lugt, og så slet ikke lige den der lak! Tror du har fået en sur sok xD

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det synes jeg heller ikke det plejer, derfor jeg tænkte på, om det var alt for lang tid siden, jeg havde åbnet en lak sidst x'D

      Slet