2012-12-15

Swatch: Maybelline Colorama - Berry Fusion 354

Så jeg fandt dette gamle indlæg med en Maybelline Colorama, jeg ikke har fået skrevet færdigt :U
Billederne var i og det hele, så nu ville det være på tide med en swatch, tænkte jeg!



For det første undskylder jeg neglelakslægningen, det er jo frygteligt! Uha!

Men ja, dette er så Maybelline Colorama's Berry Fusion 354, selvom jeg egentlig bare vil vise den frem, kan jeg ligeså godt fortælle en smule, af det jeg kan huske ;D

Først og fremmest har Maybelline Colorama serierne altid gjort mig virkelig glad, med hensyn til "the shine effect", den skinner så utrolig flot, og det bliver den skam ved med!
Udover det, mener jeg, at børsten er ok, ikke en af de bedste, dog heller ikke af den værre sortiment. Jeg ved at denne neglelak er købt i Kvickly, så det er ikke fordi den er dyr.
Og farven er jo altså dejlig, med den shimmer effekt og alt det der!

English summary: Showing the nail polish Berry Fusion 354 from Maybelline Colorama! It's a super shiny nail polish, and Maybelline Coloramas never fail at that point! Even thought there aren't a shimmer effect in the nail polish, just like this, it is still a super shiny one, when it's from Maybelline Colorama. Oh yay!

2 kommentarer:

  1. Den er utrolig flot. :)

    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, Colorama serien har også været min yndlings af Maybellines :)

      Self gør jeg det ;D

      Slet