2012-12-17

Swatch: OPI - Die Another Day

Så har jeg prøvet O.P.I's Die Another Day, som jeg fik i fødselsdagsgave af min bedste veninde, Katrine :D

Taget om aften med blitz

Taget uden blitz i dagslys

Taget uden blitz i dagslys

Jeg skulle til en fest med James Bond tema, og hvad er ikke mere passende end en neglelak med samme tema? Så jeg tog selvfølgelig min enesete O.P.I på fra deres James Bond Collection, hvilket er Die Another Day! :D
Den passede super godt til mit tøj, så det var jo bare fjong!
Jeg vil sige, at den farve neglelakken har på det første billede, det med blitz, passer bedst til den. Da den har lidt en undertone af orange, farven er ikke helt rød :u
Som altid holder O.P.I's neglelakke i lang tid, og denne farve er ingen undtagelse!

English summary: Showing O.P.I's nail polish Die Another Day from their James Bond Collection. It's a pretty red with a tinge of orange, and it matched well with the James Bond themed party I was going to.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar