2013-02-12

Swatch: Gosh - Holographic Hero

Så var det godt nok på tide, at få vist disse billeder af Gosh's Holographic Hero!





Dette er så en swatch af Gosh's Holographic Hero! Det var en jeg vandt i en giveaway, og jeg kunne knap nok få øjnene af den, efter at jeg havde taget den på første gang!
WHAUW!
Holografiske neglelakker er helt klart lige mig ;D

Jeg havde hørt fra mange, at den skulle være svær at ligge, men jeg deler ikke lige deres mening. Jeg synes, at den på ingen måde var svær at ligge, men jeg ved dog ikke, om det var fordi, jeg havde en god base coat eller hvad.

Men den er bare så UTROLIG flot! Og det er værd, at investere i denne holografiske neglelak, også selvom man måske har den gamle formular! Til jer der ikke ved det, er dette en ny "forbedret" formular af Gosh's tidligere populære neglelak, de så self valgte at kreere igen.

Smuk og iøjenfaldende, mere er der ikke at sige til den holografiske neglelak :D

English summary: I'm showing the nail polish Holographic Hero from Gosh - I once won in it in a giveaway, and I must say that this holographic nail polish really is pretty! I barely can take my eyes of of it! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar