2013-04-11

Lolita "block" negle



Da jeg var til J-popcon 2013, blev jeg jo nødt til at have et negledesign, der kunne gå HELE weekenden og passe til alle de sæt tøj, jeg skulle have på.
Jeg valgte at have et negledesign der passede bedst til mit lørdags tøj, eftersom det havde jeg på i længst tid.
Derfor er temaet sart lyserødt, eftersom jeg havde mit lolita sæt på. Farverne er inspireret derfra, og så lavede jeg et simpelt Block design, eftersom det er hurtigt, nemt og okay populært.

Det var tøjet, farverne er inspireret fra

Neglelakken med guldfarven var måske lidt kraftig, men den havde stort set samme farve, som mønstret på nederdelen, hvilket i nok kan se på billedet.
De to sarte lyserøde er selvfølgelig grundet farven på min Angelic Pretty nederdel kaldet Classical Champagne Skirt, og den hvide er grundet resten af sættet.

De neglelakker der er brugt er OPI's Alpine Snow, hvilket er den hvide creme neglelak, Princesses Rule! som er deres lyserøde glimmer "topcoat", den kan dække, hvis man virkelig giver den mange lag, og deres Kiss on the Chic som er en lyserød soft shade neglelak.
Guldfarven er fra Depends Art Liner serie, og har nummeret 1061, ret flot guld faktisk.

Hvad synes i om det simple design? :D

English summary: I had to make a naildesign which could go with every piece of my clothes the weekend were there was a japanese convetion in Denmark (J-popcon), so I decided that I made a design for my saturday clothes, which was my lovely lolita clothing. As you can see I matched the colors of the outfit with my nailpolish. I wanted to make a simple and fast design, so I made a "block" design, which is okay popular. Also because the colors was mostly soft shades, it matched all my other clothes that weekend, yay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar