2013-06-06

Lidt sent ude med de lilla galla negle!

Jeg fik slet ikke vist mine gallanegle fra Galla i april på mit gymnasium. Der har været så meget stress og jag omkring gymnasiet og al mit fritids stuff, som har med events, messer og generelt manga og anime ting at gøre. Jeg har helt klart gjort det mere travlt for mig selv end nødvendigt.

I aften sollys

I aften sollys

Normalt lys

Normalt lys

Blitz

Jeg gik med et simpelt design, da jeg langt fra havde tid til at lave det. Det blev noget hurtigt, nemt og alligevel smart, men det var ikke ligeså vildt som sidste år. De lyserøde negle sidste år, var virkelig flotte og et af mine yndlings designs.

Jeg havde farven lilla i min kjole i år, bortset fra at det var en langt mørkere lilla end bundfarven i lakken. Mest som den lilla, der er ved spidsen. Jeg valgte at lave sølvstriberne, da der på min gallakjole her fra 2 g. hænger to kæder på, som er det ene ærme (Jeg skal nok vise nogle billeder på et tidspunkt, bare rolig ;D).

Bundneglelakken er O.P.I. Purple With a Purpose, neglelakken der er brugt til spidsen er Alice Had a Vision - Again fra Essence The Twilight Saga - Breaking Dawn Part 2 Collection og sølvfarven er fra Depend Art Liner nr. 1060. Jeg brugte Sally Hansen Diamond Flash Top Coat til finish. Jeg har brugt en decocane til at lave blomsterne, hvilket faktisk er første gang nogensinde! Det var vildt nice og nemt~
Jeg synes designet blev meget sødt! :D

English summary: I haven't got the time to show of my prom nails for 2 year here in high school, I was wearing purple this year, so I went with a purple mani. I used O.P.I. Purple With a Purpose, Alice Had a Vision - Again from Essence The Twilight Saga - Breaking Dawn Part 2 Collection, 1060 from Depend Art Liner and Sally Hansen Diamond Flash Topcoat. I also used a decocane for the flowers. I found this simple design quite cute :3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar