2013-08-23

Swatch: OPI - Pussy Galore




Så ville jeg lige vise jer en af mine nye O.P.I's! Det er Pussy Galore fra O.P.I's Bond Girls Collection, hvori alle lakkerne er liquid sand neglelakker.
Der er lagt to lag af neglelakken på billederne, og som i kan se på det sidste billede, er den en lillebitte smule gennemsigtig, når man kommer tæt på! Det havde jeg virkelig ikke regnet med :U
Jeg elsker farven! Sådan en lyserød er lige mig! Jeg købte den på Billigvoks til kun 60 kr., hvilket helt klart gør det til en endnu bedre neglelak, haha ;D
Jeg elsker virkelig liquid sand neglelakker, de giver sådan en pæn og nice overflade, som jeg elsker at røre ved! Det ligner sådan lidt crepepapir.
English summary: I just wanted to show one of my new liquid sand nailpolish from O.P.I's Bond Girls Collection, which is the nailpolish Pussy Galore! ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar