2013-12-27

A Cold Winter Night

I en lampes lys

Taget under en anden lampe

Tja, nu er der ikke noget negledesign over denne mani, da jeg jo bare har lavet en normal neglelak med en topcoat på, men jeg synes stadig i skulle se, hvad jeg havde på juleaften.

Det tog omkring 10 min, eller under at ligge den neglelak, netop fordi jeg ikke havde mere end den tid, eller rigtig magtede at gøre mere ud af det. Jeg valgte derfor en blå til baggrunden, som er OPI's Yoga-ta Get This Blue, fordi jeg gerne ville have en vinteraftens himmel følelse. Jeg tænkte desuden også på noget i linje med frost og kulde.

Jeg brugte derefter OPI's Pirouette My Whistle, hvor jeg sørgede for ikke at bruge særlig mange "store" pailletter, da jeg helst ville have en følelse af stjerner på den blå baggrund, hvilket vil sige, at der ikke er så mange af dem, som er store.
Så det var min vinterhimmel med stjerner, jeg lynhurtigt fik lavet :D

English summary: I just made a fast mani for Christmas without a design. I wanted a cold winter night with stars. I used OPI's Yoga-ta Get This Blue and Pirouette My Whistle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar