2012-06-20

Navy Blue Sailor

Som sagt ville jeg vise negledesignene, som jeg fik skabt en negletutorial til i det danske lolita blad Starlight Magazin. Det første design var jo The Bloody Rich Pirate, og mit næste design er kaldet Navy Blue Sailor!

Billedet er også brugt i Starlight~

Et bonus billede, med lidt mere zoom ;D

Og præcis ligesom med designet The Bloody Rich Pirate, er dette design kreeret specielt til Starlight Magazin.
Temaet var jo vand og havet, samt Pirate og Sailor Lolita.

Dette design blev skabt med Sailor Lolita i hovedet. Ligesom med mit Pirate Lolita design, surfede jeg inde på forskellige sider, for at se nogle forskellige kjoler inde for Sailor Lolita. Og hvad der altid gik igen var gerne marineblå og hvid! Samt de klassiske matros striber, så selvfølgelig fandt jeg hurtigt ud af, hvad jeg kunne lave ;D

Mit mål var at skabe et nemt og stadig smart negledesign, som ville kunne bruges af alle og i alle farver. Jeg er sikker på, at hvis du har en Sailor Lolita kjole på, ville dette negledesign lige være prikken over i'et til det~
Det er et enkelt design netop fordi baggrunden er hvid, eftersom det springer hurtigt i folks øjne, behøver designet ikke være ekstremt overdådigt. Nu er Sailor Lolita heller ikke ligefrem overdådigt, og desuden skal neglene jo ikke tage fokusset væk fra kjolen! Det er selvfølgelig mest inspireret af matros tøjet, hvilket giver det den trekant effekt ;D

Fact: Vil du også gerne have Navy Blue Sailor designet på dine negle? Så se negletutorialen her, på side 46 ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar